http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=KNOpWwhht24
Heineken, destaca en aquests anunci un tòpic molt caracteristic entre els homes i les dones, utilitza una serie de personatges molt expresius que interpreten el seu paper de manera convincent i segura. A més, aquests personatges tan característics ens fan exaltar el producte que ens volen vendre, amb unes actituds molt naturalsi expresives amb un toc d'humor que funciona a la perfecció.
Pitjor anunci:
El humor que caracteritza aquest anunci de Movistar és radicalment pèssim, amb uns comentaris tan poc originals que el fan terriblement insoportable, a més ens intenten vendre el seu producte intentant que sigui el més proper al públic amb els seus problemes i demandes, però utilitzen una serie de personatges molt forçats i la composició de l'anunci sembla la tipica escena americana dolenta on tots els personatges tenen el seu torn de veu tan marcat que el fa irreal i poc creible. Les interrupcions que fan son forçades i per fer un comentaris tan poc originals que no val la pena ni parar-se a escoltar l'anunci.
- Nom del producte / marca: Heineken
- Eslògan / logotip: Piensa en verde.
- Descripció del producte i dels seus destinataris: Cervesa destinada a tots els públics, encara que al anunci vagi més destinada a un públic masculí.
- Identificació del mitjà en què apareix: Televisió.
- TIPUS DE CAMPANYA: Llançament del producte.
- TRACTAMENT DEL PRODUCTE:Es presenta un producte idealitzat i presentat com un element grandiós.
- Descripció dels elements morfològics: -
- Estructura narrativa (SI TÉ)): no incorpora aquest tipus d'estructura.
- Aspectes sintàctic - expressius: Una serie de seqüències amb personatges masculins i femenins per una banda i ens caracteritzen els topics entre aquests dos generes.
- Tractament lingüístic: Ens presenta de manera exagerada el que més els hi agraden als homes i a les dones.
No hay comentarios:
Publicar un comentario